اخبار هیولا

هیولا یک بستر پیشرفته سرگرمی ویژه رایانه های شخصی است

انتشار بازی فراست‌پانک (Frostpunk) در ایران

انتشار بازی فراست‌پانک (Frostpunk) در ایران

نسخهٔ اصلی بازی کامپیوتری «فراست‌پانک» (Frostpunk) که آخرین عنوان تولید‌شده توسط استودیوی شناخته‌شده ۱۱بیت است و در سبک استراتژی و همین‌طور شهرسازی و شبیه‌سازی ساخته شده است، روی پلتفرم هیولا منتشر شد.
بازی ایرانی انقراض منتشر شد

بازی ایرانی انقراض منتشر شد

بازی «انقراض» روی هیولا منتشر شد جدیدترین ساخته‌ی استودیو پتا گیمز با نام «انقراض» روی پلتفرم هیولا منتشر شد. این بازی الگوی بازی‌های قبلی این استودیو به خصوص «شبان» را دنبال می‌کند و امضای بازی‌های قبلی این استودیو را دارد. انقراض که در سبک ماجراجویی - اشاره و کلیک ساخته شده، رویای بازی کردن یک بازی ایرانی با تم آخرالزمان را به واقعیت تبدیل می‌کند.
برایان فارگو با ویستلند 2 به بازار ایران باز می آید

برایان فارگو با ویستلند 2 به بازار ایران باز می آید

آخر الزمان؛ برداشت دوم جنون انسان می‌تواند به بهای پایان نسل بشر تمام شود. اروین فینستر نمونه‌ای برای این قضیه است. فرمانده نظامی مجنونی که شیفته پروژه‌ داروینی خودش شده است و برای رسیدن به هدف متوهمانه‌اش برای تکامل انسان از هیچ کار نابودکننده‌ای فروگذار نیست. پیش از جنگ بزرگ هسته‌ای، در پایگاهی نظامی سیستم‌عامل رایانه‌ای با هوش‌مصنوعی وجود داشت. پس از جنگ این سیستم خود را گسترش داده است و اکنون در حال ساختن ارتشی از ماشین‌های جنگی و انسان‌های اصلاح‌شده سایبری است.